piątek, 19 października 2018

Szanowni Mieszkańcy,wszyscy moi bliscy Znajomi i znani z widzenia z powiatów: białostockiego, bielskiego, hajnowskiego, siemiatyckiego i wysokomazowieckiego.
Zależy mi ,aby Państwo dowiedzieli się o moim kandydowaniu
do Sejmiku Województwa Podlaskiego z koalicji PO i Nowoczesnej - okręg nr 4, pozycja na liście 4.
Jako że, lubię ludzi , a praca dla ich dobra sprawia mi wiele satysfakcji , postanowiłam podjąć się zdobycia mandatu radnej.
Mam wystarczający zasób wiedzy i doświadczenia , aby móc na szczeblu województwa podejmować skuteczne decyzje w imieniu Wyborców z wymienionych powiatów, z myślą o ich powodzeniu w życiu.
Proszę dać mi szansę. Liczę na Państwa głosy.
Z poważaniem Halina Roszkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy bardzo za komentarz Redakcja Wysokie Mazowieckie info