środa, 8 lipca 2020

W ostatnią niedzielę Wysokiem Mazowieckiem w kościele ksiądz uczył parafian jak mają głosować.

Rodowita mieszkanka naszego miasta Wysokiego Mazowieckiego, bardzo dobrze wykształcona wierząca i praktykująca, napisała tak do naszej redakcji wys-maz info: Jeśli już rozmawiamy na temat wyborów. W ostatnią niedzielę Wysokiem Mazowieckiem w kościele ksiądz uczył parafian jak mają głosować. Ci, co głosowali inaczej niż na Dudę, są opętani przez diabła i w kolejnym głosowaniu muszą się nawrócić. Bo inaczej nie ma dla nich miejsca. Opętany jest kler. Strzelają sobie w kolano. Kilka osób wyszło z kościoła. Mam nadzieje, że będzie ich coraz więcej. Żeby nie było. Jestem wierząca. Ale wierze w Boga, a nie księdza. I szlag mnie trafia, że w moim ukochanym Mazowiecku klecha robi ludziom wodę z mózgu.
Mszę prowadził tego dnia: Proboszcz ks. prał. Ryszard Niwiński. Proboszczem Parafii pod wezwaniem Świętego Jana Chrzciciela od 2009 roku jest ks. prał. Ryszard Niwiński. Adres: Kościelna 2, 18-200 Wysokie Mazowieckie

Opinie i komentarze Mieszkańców:

1 Super Proboszcz, prawicowy, - nie jak jakiś poprawnie polityczny Klecha z warszawy, piękny kościół i super ludziska.

2 Bardzo sympatyzuje on z ONR I Młodzieżą Wszechpolską.

3 Brakuje proboszcza Zambrzyckiego ehh brakuje , to co się wyprawia to jakaś kpina. Niedługo ten kościół będzie świecił pustkami. Ręka rękę myje kolanko kolano trzyma . Agitacja pełna para. Wstyd po prostu wstyd PAŃSTWO kościelne!!! W kościele już dawno nie ma modlitwy jedyne co jest to polityka i liczenie pieniążków!!!

4 Dzięki działaniom i poparciu księdza proboszcza oraz kółek różańcowych kandydaci do rady miasta z ramienia PIS przegrali wybory a zyskał komitet wyborczy wspierany przez Narodowców KWW "Wspólnie dla miasta”, Ten, że komitet miał poparciem we dwóch parafiach. Ten, że komitet obsadził wszystkie Okręgi Wyborcze, ale nie mogli w zamian za poparcie wystawić własnego kandydata na stanowisko Burmistrza naszego miasta, żeby nie było konkurenci ani konfliktu wspólnych interesów ze środowiskiem kościelnym i obecnie nam panującym panem Burmistrzem.
Jednym słowem Rączka rączkę myje. Dopóty nie zmienimy obecnie nam panujący na nowych pro społecznych i obywatelskich Radnych nowego burmistrza, bo w nas jest siła i wszyscy razem damy radę.

5 Wychowałam się w Mazowiecku ,i przyznam się ze już od małego byłam karcona bo zadawałam pytania których nie powinnam ,moja rodzina była i jest wierząca co niedziela msza ,post święty ,rekolekcje były na porządku dziennym. Podrastając trochę się buntowałam bo nauka religii duzo odbiegała realiów które kiedyś panowały w miasteczku.
Dlatego zadajcie sobie sami pytanie czym dla mnie jest wiara ??? Pomyślcie , myślicie ze zryjecie wiara kiedy co niedziela jesteście w kościele ? Ja zrozumiałam ze wiary się nie afiszuje będąc ciągle w kościele ,tym bardziej kiedy zaczęłam żyć gdzieś indziej zobaczyłam ze niby ta sama wiara chrześcijańską ,ale inna nikt nie musi listy u księdza podpisywać ze się u spowiedzi było😊ale jest tak lekko .chrzciny ,komunia ,
Tu dzwonie do księdza robię termin ,przyjeżdża do mnie bez stresu omawiamy jak to będzie wyglądać. A moja gafa była bo wręczyłam mu kopertę tak byłam nauczona 😉wybaczył mi to bo wiary się nie kupuje,
Zastanowicie się proszę czy chcecie być opętani przez kościół to tylko instytucja wiarę mamy w sercu ,i tu gdzie mieszkam widać to wyraźnie
Księża są codziennie w szpitalu rozmawiają pocieszają chorych
Księża pomagają bezdomnym zwierzętom maja psy ,kory i nic takiego jest jak pies wejdzie do kościoła ,ostatnio wszedł gołąb spacerował podczas mszy .Piękne uczucie widząc coś takiego przy medytacji ,czy coś takiego zsyła szatan ?? ,jeśli tak wole być opetana przez szatana nie przez kościół
Chce wiary nie nawiedzenia .
Proszę pomedytujcie i odpowiedzieć sobie czym jest moja wiara .....

6 Brawo. Brawo. Brawo. Byłem. Widziałem. N... się w kieszeni otwiera. Dobrze że ktoś ma jeszcze odwagę w tym grajdole mówić głośno. 16 lat jak nie mieszkam w Wysokiem. To piękne miasto z historią, byłem zawsze dumny z pochodzenia, teraz wstyd się odezwać. Pozdrawiam.

7 Wspaniale że nasi księża tak dbają o edukowanie wiernych odnośnie poprawnego oddania głosu cytując swojego proboszcza niech zwycięży Prawo I Sprawiedliwość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy bardzo za komentarz Redakcja Wysokie Mazowieckie info