środa, 24 października 2018

Do mieszkańców Wysokiego Mazowiecka i Osiedla Targówek Mariusz Leoniak ,refleksje,analizy po wyborcze w cieniu skandalu wyborczego.

21 października 2018 od 7 rano do 22 zakończyła się kampania wyborcza która trwała tak na prawdę nie całe 6 dni dla mnie.Co nie którzy wystartowali i urabiali sobie wyborców dużo wcześniej.Oficjalnie kampania wyborcza rozpoczyna się w dniu zarządzenia wyborów. Oficjalnie, ponieważ w rzeczywistości jest ona prowadzona już dużo wcześniej np w lokalnej gazecie Echo Wysokiego wydawana za nasze pieniądze podatników i na stronach internetowych należące i sprzyjających dla miłościwie nam panujących włodarzy miasta i powiatu, tzw (Chwalebne tylko dla wybranych ludzi i projektów). Kandydaci uczą się tak omijać przepisy, żeby później nie miało to konsekwencji.
Mój start od samego początku wyborach samorządowych jako kandydat na radnego z Osiedla Targówek był usiany samymi nie niespodziankami, pierwsza niespodzianka mój start i zbieranie podpisów poparcia z komitetu SLD Lewica Razem, można powiedzieć, że w ciągu jedne jednego dnia zebrałem ponad 50 podpisów to był piątek a w poniedziałek do 24 miał mnie i mojego kolegę zarejestrować Przewodniczący lub pełnomocnik SLD Podlasie, ale nie udało mi się dojechać w niedzielę do biura Podlaskiego w niedzielę, ale nic się nie stało, bo kandydatów się rejestruje gdzie i skąd startują. Dostałem w poniedziałek informację, że przewodniczący nie zdąży nas zarejestrować, bo ma zbyt wiele okręgów do rejestracji. W ciągu 2 godzin ustaliłem, że możemy wystartować do rady miasta i powiatu jako niezależni z Listy Komitetu Obywatelskiego, w ciągu godziny zebrałem 30 podpisów, które uznał/a ilość za wystarczające do rejestracji mojej kandydatury na liście po parcia, które zostały złożona po prawnie do komisji wyborczej wys-maz po 3 dniach dowiaduję się, że 7 podpisów jest albo nieważnych, albo nie czytanych, na skutek takiej decyzji komisji Wysokiem i komisarza w Łomży musiałem się odwołać i pełnomocnik Koalicji Obywatelskiej:Zwracam się z uprzejmą prośbą do Państwowej Komisji Wyborczej ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa. O natychmiastową interwencję trybie wyborczym. Problem dotyczy możliwość wystartowania jako niezależny kandydat na radnego z okręgu wyborczego nr 6 Osiedla Targówek Wysokie Mazowieckie, na którym się wychowałem i mieszkam, mieszkał mój dziadek i ojciec jednym słowem jestem mieszkańcem miasta i osiedla od zawsze z dziada pradziada. Proszę o przywrócenie mi terminu i wycofania mojej kandydatury na radnego i ponowne zarejestrowanie po dozbieraniu 3 trzech brakujących podpisów do minimum potrzebnych podpisów np. w ciągu 2 godzin i przesłanie skanu listy z podpisami do P.K.W

Uzasadnienie

Uzasadniam swą prośbę tym, że zostały niedopełnione procedury lub czynność i braku przepływu informacji co do mojej osoby i kandydatury, w ten, że sposób, że nie zostały dochowane terminy i powiadomienia przez uprawnionego przez pełnomocnika Koalicji Obywatelskiej Wysokiem Mazowieckiem lub Komisję wyborczą Wysokiem Mazowieckiem mojej osoby . Proszę o przywrócenie mi terminu i wycofania przez pełnomocnika Koalicji Obywatelskiej mojej kandydatury na radnego i ponowne zarejestrowanie po dozbieraniu 3 trzech brakujących podpisów do minimum potrzebnych podpisów np. w ciągu 2 godzin i przesłanie skanu listy z podpisami do P.K.W
Z Poważaniem Mariusz Leoniak
Załącznik:Decyzja Komisarza w Łomży plik PDF

Został mi przyznany czas.1 godzinę i 5 minut na zebranie brakujących 2 dwóch podpisów przez Panią Komisarz PKW Warszawie.
Zebrałem w tym czasie 9 ważnych i poprawnych podpisów i tak czekałem parę dni aż komisja wyborcza wys-maz opublikuje w internecie i na obwieszczeniach moją kandydaturę do rady miasta.
Jak wszystko zostało na prawie wszystko dopełnione przez komisję i urząd miasta myślałem, że mam z górki.
No cóż, Samo Życie trzeba czekać na ulotki, ale to pryszcz z tym, co mnie później spotkało i czego doświadczyłem jako jedyny z wszystkich startujących do rady miasta, dodrze, że zadbałem o swoją schorowaną (Niepełno sprawną) matkę którą się opiekuję od wielu lat albowiem moja matka nie morze samodzielnie egzystować, żeby na czas wyborów wyjechała z miasta i po mieszkała trochę u swojej córki.

Po opublikowaniu w obwieszczeniu i na stronach internetowych, że jednak wystartuję wyborach i to z ramienia Koalicji Obywatelskiej Wylała się fala hej tu na całe miasto w internecie i na ulicach naszego miasta, dotychczas w skali dla mnie niespotykanej co do mojej osoby i mojej kandydatury na radnego. Byłem smagany przez Kontr kandydatów Pana Sokolika z Pis-u i Panią Sasinowską powiązaną z Kościołem i ONR
Zaczęło się zdobywanie poparcia dla Pana Sokolika i 3 innych startujących powiązanych z PiS Na Burmistrza,Radnego Do Sejmiku,Radnego do Rady Powiatu i rady miasta,po przez Stowarzyszenie Bliżej Siebie:

Skandal w biały dzień Wysokiem Mazowieckiem.Gwałcą na potęgę Konstytucję i Ordynację Wyborczą!
Wysokiem Mazowieckiem dnia 15/16-10-2019r. w porannych godzinach były rozdawane tzw. paczki żywnościowe przez stowarzyszenie Bliżej Siebie przez panią prezes Alicję Z dla mieszkańców powiatu i miasta wys-maz Ludzi ubogich o bardzo niskim lub bez jakiego kol wiek dochodu. Niby w tym nic dziwnego ani ciekawego, ale jednak zostało złamane prawo i etyka prowadzenia FAIRPLAY kampanii wyborczej. Z relacji świadków wiem, że zawsze była rozdawana żywność z logiem UE Banku Żywność raz w miesiącu tym razem byłą rozdawana żywność przez panią prezes nieoznakowanej żywność logiem UE Bank Żywność tylko były rozdawane produkty tak jak prosto ze sklepu czy z hurtowni spożywczej, tak jak widać po niżej na załączonym obrazku.ale nie paczki oburzyły i szokowały podopiecznych pani Alicji Z. i MOPSU Opieki Społecznej, lecz rozdawane tzw. Karteczki podobne jak roznosi ksiądz po kolędzie do spowiedzi takie, jak widać na załączonym obrazku po niżej. Przy wręczaniu paczek i karteczek byli mieszkańcy pytani, na jakiej ulicy mieszkają lub gminie, wsi po udzieleniu takiej informacji były odręcznie dopisywane na kogo w danym okręgu wyborczym mają i mogą głosować z naciskiem lub sugestią, Ja wszystko rozumiem, ale wykorzystywanie biednych ludzi przez bogatych i wpływowych urzędników jest kary godne i karalne!S
Prawda jest taka, że zdobyłem 23 głosy Pani Sasinowska 99 a Pan Sokolik 111.
Na moim Osiedlu Targówek podczas tych wyborów samorządowych było uprawnionych wyborców do głosowania 1530/1540 wszystkich zostało o danych ważnych głosów 233 w tym 11 nie ważnych, jak widać hejtowanie co do mojej osoby przyniosła porażkę dla kandydata PiS i mojego startu,frekwencji wyborczej, porażka pana radnego jest taka, że spadło mu poparcie w elektoracie kościelnym po mszy i u sąsiadów a zyskała na tym pani Sasinowska z po poparciem Kościelnym i narodowców a ja zdobyłem 23 głosy od osób, które by nigdy nie zagłosowały na Pana Sokolika ani Panią Sasinowską i dlatego pani Sasinowska by nie wygrała wyborów nawet jak bym nie startował, może by wygrała jak by tej pani elektorat po prawnie karty do głosowania geriatria krzyżyki obok kratki na kandydatkę przykre. Ludzie nie poszli na wybory, bo mają dość wojny Polsko Polskiej i sąsiedzkiego hej tu.
Dziękuję wszystkim za od dane na mnie głosy, za dobre słowo, dementowanie plotek i hejtów WIELKIE DZIĘKI Mariusz Leoniak twój ulubiony sąsiad,zawsze blisko ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy bardzo za komentarz Redakcja Wysokie Mazowieckie info