sobota, 3 stycznia 2015

Przyczyną negatywnego do mnie stosunku pracowników wysokomazowieckiej Straży Miejskiej oraz urzędników i innych mieszkańców miasta tak zwany skrajny i fanatyczny elektorat PISu i słuchaczy Radia Maryja z obozu naszego burmistrza Siekierki i (komitet wyborczy JiS) i Starosty z PISu,

Przyczyną negatywnego do mnie stosunku pracowników wysokomazowieckiej Straży Miejskiej oraz urzędników i innych mieszkańców miasta tak zwany skrajny i fanatyczny elektorat PISu i słuchaczy Radia Maryja z obozu naszego burmistrza Siekierki i  (komitet wyborczy JiS) i Starosty z PIS,  a także przyczyną niemożności podjęcia i zależeniem przeze mnie stabilnego stałego zatrudnienia w Wysokiem Mazowieckiem, jest fakt, że jestem aktywnym liberałem o poglądach socjaldemokratycznych, byłem działaczem najpierw partii Ruch Palikota, następnie partii Twój Ruch, a obecnie jestem działaczem partii SLD, między innymi lobuję i staram się doprowadzić do likwidacji Straży Miejskiej Wysokiem Mazowieckiem, natomiast władze oraz większość mieszkańców Wysokiego Mazowieckiego ma poglądy prawicowe bądź skrajnie radykalnie prawicowe katolickie i w związku z tym starają się zwalczyć wszystkich czynnych działaczy opozycyjnych, w szczególności lewicowych !

                                                                                                                           Z Powarzeniem
                                                                                                                           Mariusz Leoniak 

1 komentarz:

  1. OTO NASI NOWI WYSOKO MAZOWIECCY TAK ZWANI OPOZYCYJNI RADNI BEZ RADNI NA WDRAŻANIE SWOICH OBIETNIC WYBORCZY A CO NA TO ICH WYBORCY ? A MIAŁO BYĆ TAK PIĘKNIE LIKWIDACJA STRAŻY MIEJSKIEJ ROZWÓJ ZAMIAST STAGNACJA NASZEGO MIASTA A TU MUKA GÓWNO JAK BYŁA PRAWICOWA SITWA TAK I JEST DALSZA WSPÓLNA ADORACJA !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za komentarz Redakcja Wysokie Mazowieckie info